Work&Travel Australien

Hem Forum Australien Work&Travel Australien

Detta ämne innehåller 1 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Erik Erik 4 år sedan.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
37873787 3787 3787 3787 3787
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Anna

Anna

said

Hej!
Jag och en tjejkompis är fantastiskt sugna på att åka till Australien i höst, för att jobba och ha kul. Sydney är det som lockar mest. Det vore kul att hitta någon/några som funderar på att göra en liknande resa. Kanske kan man slå ihop och hitta ett bra boende?
Tanken är att vi ska vara borta mellan 3-6 mån, beroende på hur bra vi trivs.

12 augusti 2013 at 09:55
Profilbild på Erik

Erik

said

Tjena! Är också sugen på att dra iväg till Australien under hösten, har bara hört bra ifrån dom jag känner som har varit där. När hade ni tänkt att dra?

16 augusti 2013 at 10:25
Profilbild på Melicia Hjertqvist

Melicia Hjertqvist

said

Hej! Jag har samma funderingar, ingenting att göra till hösten och är grymt sugen! hittar vi fler så hakar jag gärna på! Vill inte åka helt ensam 🙂

/ Melicia

18 augusti 2013 at 06:38
Profilbild på Anna

Anna

said

Hej!
Vad roligt att jag fick svar tillslut.
Vi tänkte sticka redan nästa månad, faktiskt. I slutet av September är det tänkt. Ja, det verkar vara ett land som har mycket att erbjuda. Jag tror att det kommer bli grymt.
Erik, när hade du tänkt åka och åker du själv i så fall? (:

Melicia, jag förstår verkligen att du inte vill sticka helt ensam. Men om man bestämt sig för att det är till Australien man vill, så tycker jag inte man ska låta nåt hindra en. Hur många skulle du vilja att vi var? (:

19 augusti 2013 at 12:25
Profilbild på Anna

Anna

said

Hej! Jag är också sugen på Australien! Vill jobba och resa runt! Det skulle vara kul att åka dit med andra. Hur snart hade ni tänkt åka? 🙂

13 september 2013 at 04:39
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.