Vietnam, Malaysia, Bali m.m. Maj 2014

Hem Forum Asien Vietnam, Malaysia, Bali m.m. Maj 2014

Detta ämne innehåller 5 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av  Mattias Lönn 3 år, 6 månader sedan.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
43024302 4302 4302 4302 4302 4302
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på emma9412

emma9412

said

Hej! Letar resekompis till en längre resa, ca. 2-4 månader eller ännu längre om vi hittar något intressant ställe att stanna på.

Har tänkt resa runt lite i Vietnam, Malaysia, Bali och kanske norra Australien och Fiji, men är öppen för andra förslag.

Jag är fyller 20 i år, bor i Stockholm och vill resa innan jag pluggar vidare i livet.

Tyvärr är ingen av mina vänner tillgänglig att följa med av olika anledningar, så jag tänkte kolla här om det finns någon annan rolig, lättsam och äventyrlig person som också vill dyka, surfa, sola och bada. Du får gärna ha lite liknande resplaner, men är som sagt öppen för andra idéer också.

Hör gärna av dig om det låter intressant!

14 februari 2014 at 08:32
Profilbild på Linn

Linn

said

Hej! När hade du tänkt åka ungefär? nu i vår eller i höst? Jag är jättetaggad på att åka iväg i höst i minst 4 månader runt Thailand/länderna runtomkring och Australien och leva livet 🙂
Hör gärna av dig på fb om du vill prata mer; Linn Ekroth 🙂

14 februari 2014 at 03:27
Profilbild på emma9412

emma9412

said

Jag har planerat att åka runt maj och juni än så länge, är så sugen på att resa att jag inte orkar vänta till höst tyvärr, haha! Men ändrar jag planer så hör jag av mig till dig, för förutom avreseperiod så verkar vi ha liknande planer 🙂

15 februari 2014 at 09:41
Profilbild på Josefine Friberg

Josefine Friberg

said

Hej,
jag kanske inte kan vara borta i flera månader men jag skulle kunna hänga med 1 månad! Vill till kambodja, bali och gärna australien! Skulle kunna vara borta i Maj? Vara tillbaka till Juni? Beroende på hur vädret ser ut där borta!

16 februari 2014 at 01:19