Vietnam, Malaysia, Bali, Australien Maj 2014-

Hem Forum Australien Vietnam, Malaysia, Bali, Australien Maj 2014-

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av  Amanda Lund 3 år, 10 månader sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
43014301 4301
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på emma9412

emma9412

said

Hej! Letar resekompis till en längre resa, ca. 2-4 månader eller ännu längre om vi hittar något intressant ställe att stanna på.

Har tänkt resa runt lite i Vietnam, Malaysia, Bali och kanske norra Australien och Fiji, men är öppen för andra förslag.

Jag är fyller 20 i år, bor i Stockholm och vill resa innan jag pluggar vidare i livet.

Tyvärr är ingen av mina vänner tillgänglig att följa med av olika anledningar, så jag tänkte kolla här om det finns någon annan rolig, lättsam och äventyrlig person som också vill dyka, surfa, sola och bada. Du får gärna ha lite liknande resplaner, men är som sagt öppen för andra idéer också.

Hoppas på det!

14 februari 2014 at 08:27

Amanda Lund

said

Hej emma, jag aker till asien den frsta mars, startar i bali. kommer vara dar till den 16e da jag aker vidare till vietnam.
Kommer aka bussen igenom vietnam (under ett 30dagarsvisum) och over till kabodja och tillslut vidare till thailand.

Later detta intressant? Hor garna av dig, hade ocksa uppskattat lite sallskap 🙂

Amanda Lund pa facebook. (bild med mig och min stora hund) haha
Am.lundh@hotmail.com

15 februari 2014 at 10:38
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.