Vart som helst i Europa!

Hem Forum Europa Vart som helst i Europa!

Detta ämne innehåller 1 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Emil Emil 4 år, 3 månader sedan.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
37903790 3790 3790 3790 3790 3790 3790
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Sofia

Sofia

said

Jag tänkte ge mig ut och resa. Feg som jag är vill jag såklart ha sällskap.
Vart, när, hur och varför spelar mig ingen roll. Har du planerat en resa men står utan sällskap så är jag villig att haka på vad du än har planerat, annars kan vi planera en resa tillsammans. Jag ska dock erkänna att jag är riktigt dålig på att planera så om du inte vill vara helt spontan så är det en fördel om du är bättre på att planera än vad jag är.

Kille eller tjej spelar ingen roll, så länge du är vettig och mellan 23-33 år gammal.

Om jag får ha ett par önskemål så är det ingen ren partyresa och ingen ren solresa. Jag har inget emot alkohol men tycker det vore fint att minnas en timme eller två av resan och jag är för rastlös för att ligga på en strand hur länge som helst.

Hör av dig!

16 augusti 2013 at 09:17
Profilbild på Emil

Emil

said

Hej,

Har också varit i tankarna på att resa runt i Europa, har inga specifika mål för tillfället, men har vissa ställen jag gärna skulle vilja besöka. Tyvärr så är det så att ingen vill, eller har råd att följa med. Men hur som helst så vill jag åka iväg ett tag, skulle nog vara ganska skönt.

Har börjat lite på en resplan samt budget, men inget som är färdigt än. Jag är heller inte ute efter en partyresa, men nog kan jag tänka mig att ta mig nåt att dricka nånstans, men vill ju gärna uppleva Europa också.

Tyvärr så är jag 22 år, fyller 23 i December. Men det kanske inte är ett sånt stort hinder.

Hör av dig om du vill veta mer.

MvH Emil.

16 augusti 2013 at 09:27
Profilbild på Sofia

Sofia

said

Hej! Vad roligt att någon svarade så fort!

Åldern var bara på en höft sådär, för mig spelar det ingen roll 🙂

Har du funderat något på hur länge du vill vara borta och när du vill åka?

/Sofia

16 augusti 2013 at 09:40
Profilbild på Emil

Emil

said

Har sökt ett tag efter någon som ska ut till Europa, var väl bara tur att någon annan vill dit också! 🙂

För tillfället har jag tänkt mycket på Bulgarien/Baltikum/Nederländerna/Tyskland/Danmark. Hade en plan på att försöka ta mig runt de länderna, men det är inget som är bestämt än 🙂

/Emil

16 augusti 2013 at 09:46
Profilbild på Sofia

Sofia

said

Jag skickade ett PM till dig 🙂

16 augusti 2013 at 09:54

Björn Ramstedt

said

Jag är sugen på en veckas sista-minuten med avresa efter 26/8.
Nånstans där det är varmt och skönt.
Hade tänkt ägna mestadelen av tiden till dykning, snorkling, utflykter och natur.
Med andra ord ingen supar-resa, men några barer och dansgolv kommer nog besökas. 🙂

Var hade du tänkt åka från?

17 augusti 2013 at 08:21

Fredrik Pettersson

said

Hej sofia, Fredrik var namnet.
Jag har en ledighet mellan 8-17 september där jag tänkte fara iväg någonstans men ej ännu bestämt vart men Europa är väl tanken.

Jag är en träningsintresserad kille på 25 år med lätt till skratt som är social och erhåller sunda värderingar.

Hälften sol/bad och hälften upptäcka staden/platsen är tanken och sista minutenresa är även tanken 🙂

Min mail är Fredrik-pettersson-88@hotmail.com ifall du eller någon annan här läser detta och känner sig manad till att ta med mig eller följa med mig 🙂

1 september 2013 at 05:18
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.