Tjej och fotointresserad? Reskompis och samarbete i Asien NU

Hem Forum Asien Tjej och fotointresserad? Reskompis och samarbete i Asien NU

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av  Karolina Pålsson 3 år, 11 månader sedan.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
42554255
Författare Inlägg
Författare Inlägg

Karolina Pålsson

said

25-årig tjej från Halmstad som just nu befinner sig i Asien, förtillfället KL i Malaysia. Söker samarbete och resesällskap. Är en entreprenör och företagare/professionell fotograf och sugen på att skapa något nytt! Två projekt är på tapeten, bikini/underkläderskollektion (planerad lansering 2014) samt bloggverksamhet inom mode.

Först och främst söker jag en tjej som ressällskap, kanske vi kan kombinera en grym resa tillsammans med samarbete och utbyte av erfarenheter om du är fotointresserad/vill lära dig? Praktik som fotograf. Jag har utrustning.

Jag är en driven, glad och spontan tjej. Livsnjutare! Tanken med resan från mitt håll att att uppleva utan att flänga runt hela tiden, njuta av sol och bad är prio 1, ”ha det gött” i kombination med att skapa och bygga upp något! För mig är detta ingen festaresa, lite vin slinker lätt ner och jag bangar inte party men det är inte prio 1.
Du är likasinnad, öppen, glad samt foto- och modeintresserad.

Vill du vara med på ett spännande projekt! Målet för mig är ett långsiktigt arbete som även genererar fortsatt samarbete/jobbmöjlighetet för dig i framtiden! Ersättning utöver en grym livserfarenhet och utbildning diskuteras självklart! Är du rätt människa finns möjligheter!

Hör av dig här eller mail info@kajjo.se

23 januari 2014 at 07:50
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.