Till Indien i sommar för b.la Bangalore och Goa

Hem Forum Asien Till Indien i sommar för b.la Bangalore och Goa

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Ulrika Andersson Ulrika Andersson 3 år, 7 månader sedan.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
42754275
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Ulrika Andersson

Ulrika Andersson

said

Någon som vill hänga på till Bangalore och Goa bland annat i sommar? Bangladore är var jag har en gammal vän och som man tillsammans kunde dra runt med och ta en närmre titt utav staden. Goa ligger inte jätte långt ifrån men oftast tar man ändå flyg från Bangalore till Goa. Goa är ju en fest stad men betydligt mycket lugnare runt sommaren, där skulle jag kort vilja träffa min pojkvän. Sen så kanske tar man en tur till det väl älskade Kerela som ger en vacker bild utav Indien med glada färger och dofter av exotiska kryddor. Men Bangalore och Goa måste jag åka till om endast för ett par dagar.

6 februari 2014 at 12:10
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.