Tågluffa i Europa i sommar!

Hem Forum Europa Tågluffa i Europa i sommar!

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Helena S. Helena S. 3 år, 10 månader sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
41954195 4195
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Disa

Disa

said

Hej!
Jag söker en resekompis som är sugen att åka runt i Europa i sommar.
Jag själv är en tjej på 17 somrar och bor i närheten av Lund.
Det skall helst vara en tjej i 17+ åldern som båda är sugen på att se sevärdheter och ut och festa lite någon av kvällarna.
Mina planer än så länge är att åka i en månad och såhär se min tripp ut än så länge: Tyskland(Berlin)-Frankrike(Paris)-Italien(Rom)-Grekland(Athen)-Tjeckien(Prag).
Jag ändrar gärna mina destinationer efter önskemål.

Hör av er här eller på min mail: disablom17@gmail.com

7 januari 2014 at 12:40
Profilbild på Helena S.

Helena S.

said

Hej Disa!
Jag är också sugen på att resa i Europa i sommar. Är det tågluffning med Interrail som du tänker på eller? Det är i alla fall vad jag vill göra. Det skulle vara jättekul om man kunde få ihop ett gäng med några stycken som verkar vilja ungefär samma sak, vi får hålla utkik!

Själv är jag 21 år, kommer från Borås. Jag är inte så mycket för festande, men vill gärna åka och se mig om kring i olika länder i Europa. Din preliminära rutt verkar spännande, själv har jag ej börjat fundera på det än. Tänkte jag kollar runt lite för att hitta intresserade folk först! 😉

12 januari 2014 at 04:04
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Jacke
Profilbild för DanielJ
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Lovina
Profilbild för Linda
Profilbild för Leena
Profilbild för Tarja
Profilbild för Tulay

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.