Sydostasien/Australien/Nya Zeeland?

Hem Forum Asien Sydostasien/Australien/Nya Zeeland?

Detta ämne innehåller 3 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Marika Marika 3 år, 4 månader sedan.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
42664266 4266 4266 4266
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Linn

Linn

said

Jag är en tjej på snart 21 år som söker någon att backpacka med i Sydostasien eller Australien/Nya Zeeland då ingen av mina vänner vill eller kan åka. Planen är att vara borta i ungefär 6 månader, men kan självklart bli längre eller kortare beroende på vad man vill just då. Vill göra allt från att hoppa fallskärm/bungyjump, hänga med apor i djungeln, rida på elefanter, åka på utflykter, shoppa, snorkla, surfa, festa, bada, sola, träffa nya människor och ja, helt enkelt upptäcka så mycket som möjligt och bara njuta av livet!
Vill antingen åka i september 2014 eller nu så fort som möjligt, intresserad? 🙂

30 januari 2014 at 10:20

Michaela Broling

said

Hej Linn!

jag åker till Bali på fredag i 3 veckor, har lust och göra allt det du beskriver, 😀
Så bara hojta till om du har tänkt och åka tidigare än September! 🙂

29 april 2014 at 02:19
Profilbild på Clara

Clara

said

Hej!
Det du skriver låter grymt, jag är ute efter samma saker jag med 🙂
Jag åker på en bartenderutbildning den 29 september i Phuket och den pågår i en månad och efter det är ju tanken att jag ska resa runt i Thailand/Asien så länge man vill 😀

Hör av dig om du är intresserad av att mötas upp 🙂

29 april 2014 at 07:21
Profilbild på Marika

Marika

said

Hej! Planerar att resa till Australien och Nya Zeeland i höst, men Sydostasien låter helt klart lockande. Är helt klart intresserad av att följa med! Undrar dock om du skulle kunna tänka dig att resa och upptäcka Kina i två veckor också? 🙂 Hör gärna av dig 😀

11 maj 2014 at 04:22
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.