Sydkorea!? Eller Japan?

Hem Forum Asien Sydkorea!? Eller Japan?

Detta ämne innehåller 2 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Sabina Sabina 3 år, 9 månader sedan.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
42434243 4243 4243
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Josefine Friberg

Josefine Friberg

said

Hej,
nu har jag fått för mig att Asien is the place to be. Men inte den soliga tropiska delen av asien utan den coola stadsdelen, antingen sydkorea! Kolla in läget i Seoul, eller Japan och kolla in Tokyo och Ghibli-parken! Älskar Hayao Miyazaki och Studio Ghiblis filmer så det vore en dröm. Jag kan åka antingen i Mars/April eller i höst!

15 januari 2014 at 01:50

Tomas Önnemar

said

Då går vi i samma tankar, har gått och blivit väldigt förtjust i asiatisk kultur och det vore en dröm att få uppleva den! Jag hade därför tänkt resa till Sydkorea och/eller Japan två veckor nu i höst, tankarna går väl mycket kring storstadsäventyr i Seoul/Tokyo/Kyoto och just få uppleva den asiatiska kulturen.

• Det här svaret redigerades 3 år, 10 månader sedan av  Tomas Önnemar.
26 januari 2014 at 07:21
Profilbild på Sabina

Sabina

said

Hej! Är du fortfarande intresserad av japan och sydkorea? Jag skulle vilja åka dit om en vecka eller två och se körsbärsträden blomma och resa runt lite. Hör av dig om du har lust att hänga med – sabina.oxle@hotmail.com

21 mars 2014 at 10:21
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.