Sydamerika i Januari!

Hem Forum Sydamerika Sydamerika i Januari!

Detta ämne innehåller 19 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Olimpia Olimpia 3 år, 8 månader sedan.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
41844184 4184 4184 4184 4184 4184 4184 4184 4184 4184 4184 4184 4184 4184 4184
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Olimpia

Olimpia

said

Hej! Jag är otroligt sugen på att resa til Sydamerika i Januari, helst inom två veckor och vara borta till mars/april! Tänkte först resa själv men känner att det hade varit väldigt roligt att resa tillsammans med någon! Då alla mina vänner pluggar/jobbar/har inte råd försöker jag mig på att hitta en reskompis här!

Jag är en 20-år gammal tjej, väldigt social, öppen, glad och älskar spontana äventyr! Jag pluggar till musiker men vill nu resa lite innan jag fortsätter min utbildning! Om någon har lust att resa till Sydamerika om ca två veckor, hör av dig!

30 december 2013 at 03:12
Profilbild på Lovisa

Lovisa

said

Hej! Jag är också jag väldigt sugen på att backpacka i Sydamerika och planerar att åka i januari/februari och skulle även jag vilja hitta någon att resa med i alla fall en bit på vägen. Har några länder som jag verkligen vill besöka men annars är jag väldigt flexibel!

Jag är 20 snart 21 och vill uppleva så mycket som möjligt helt enkelt, hur länge hade du tänkt att vara borta och vad vill du se?

2 januari 2014 at 11:53
Profilbild på Olimpia

Olimpia

said