Sri Lanka 1 feb sen vidare till Thailand 12 feb. någon intresserad ?

Hem Forum Asien Sri Lanka 1 feb sen vidare till Thailand 12 feb. någon intresserad ?

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på kimberly kimberly 3 år, 8 månader sedan.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
41794179
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på kimberly

kimberly

said

Hej jag är en tjej på 22 år som söker en reskompis så här sista veckorna.
Har redan bokat biljett från Arlanda till Sri Lanka (Columbur) den 1 februari och kommer va där till 12 februari för att sen ta mig vidare till Thailand.
Planen i Sri Lanka är väl och ta sig till Kandy, men har inga större planer än så och är därför öppen för förslag.
I Thailand kommer jag ta mig ner till Hua Hin eftersom vi har hus där men har inte varit runt i Thailand speciellt mycket och skulle vilja besöka någon av öarna.
Är mer ute efter att bara få släppa vardagen, sola, bada och koppla av efter tre och ett halvt år pluggande och jobbande känner jag att det är dags och göra någonting för sig själv. Äventyr är inga problem öppen för de mesta, älskar att träffa nya människor dock är det absolut ingen suparresa, lite drinkar och skönt häng är de jag är ute efter.
Man när mig enklast via mejl Kimkim509@hotmail.com
God Jul och gått nytt år ! 🙂

27 december 2013 at 11:34
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.