Söker reskompis till USA-roadtrip

Hem Forum Nordamerika Söker reskompis till USA-roadtrip

Detta ämne innehåller 9 svar, har 8 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Petra Schück Johansson Petra Schück Johansson 2 år, 8 månader sedan.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
35863586 3586 3586 3586 3586 3586 3586 3586 3586 3586
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Sandra

Sandra

said

Hejsan!!

Jag söker nu en reskompis till en resa genom USA med bil. Jag har tänkt mig att åka från kust till kust, vilken man börjar på spelar egentligen mindre roll.. Planen är att ta cirka 3 veckor och resa 🙂

Någon som känner sig sugen?

/ Sandra

9 maj 2013 at 12:26
Profilbild på Peter Styf

Peter Styf

said

Hej Sandra

Jag har länge varit sugen på en USA roadtrip, och har väl mer eller mindre tvingat mig själv att genomföra det. Däremot har jag inga kompisar som har råd eller vill lägga den summan pengarna på det.

När har du planer på att genomföra äventyret?

/Peter

7 juli 2013 at 11:10
Profilbild på Sandra

Sandra

said

Hejsan,

Jag har inte planerat exakt tidpunkt. Det står lite öppet till vad som passar o så 🙂 Själv då?

7 juli 2013 at 05:25
Profilbild på Dhehe

Dhehe

said

Hej!
jag är så himla sugen på en roadtrip i usa till hösten! hur hade du tänkt? när? jag är jätteintresserad! hör av dig här eller David Sollén på facebook! 😀

7 juli 2013 at 06:13
Profilbild på Peter Styf

Peter Styf

said

Ok!

Nu till hösten är för mig omöjligt pga jobb. Däremot till våren/sommaren eller hösten 2014 är för mig inga problem.

Vad har du tänkt dig för rutt?
Jag har en rutt, som jag i en veckas ackumulerad tid tror jag, planerat en västkust road trip från Vancouver med tåg till Seattle och sedan bil till L.A.
Jag är dock öppen för allt, jag menar, det finns inget som hindrar att man kan åka fler gånger antar jag 🙂

• Det här svaret redigerades 4 år, 2 månader sedan av Profilbild på Peter Styf Peter Styf.
7 juli 2013 at 09:19
Profilbild på Cassandra Kyllönen

Cassandra Kyllönen

said

Hej!

Jag har har alltid drömt om att åka till USA och nu vill jag planera en resa dit. Jag vill åka till New York men annars är jag öppen för förslag och kan tänka mig en roadtrip från kust till kust eller liknande. Vill uppleva så mycket som möjligt! Längden på resan kan vi bestämma tillsammans.

Vill helst resa tillsammans med en tjej i min ålder. Jag är 19 år och har nyss tagit studenten. Jobbar nu för att spara ihop pengar till resan.

Intresserad? Tveka inte att kontakta mig antingen här eller på min mejl cassandra.kyllonen@gmail.com

1 september 2014 at 11:27

Ida Åqvist

said

Hej!

Jag är sjukt sugen på att åka i sommar.
Bodde i cali i 1 år men vill åka tillbaka.

Hör av dig!

17 oktober 2014 at 01:27
Profilbild på Viktoria Nilsson

Viktoria Nilsson

said

Jag har varit i USA 3 gånger innan och förälskat mig i landet. Nu skulle jag vilja göra en större, oförglömlig resa till USA i vår. Jag är rätt öppen för förslag, men skulle vara så jäkla häftigt att göra roadtrip! Jag är också öppen för datum men tänker mig någon gång mellan januari-maj kanske.

3 november 2014 at 03:25
Profilbild på Michelle

Michelle

said

Jag är sjukt sugen och ser att många fler också är det! Hade ju varit grejt att fylla en bil så blir de mycke billigare! Jag tänker mig i februari?

15 november 2014 at 06:07
Profilbild på Petra Schück Johansson

Petra Schück Johansson

said

Hej, jag vill åka i sommar men velar sjukt mycket vilken rutt jag ska ta. Behöver även någon att åka med då inga polare känner sig sugna 🙂 Jag vill vara borta typ hela juli!
Hör gärna av er till mig om ni också vill åka i sommar och vill bolla lite idéer.

27 december 2014 at 04:31
Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.