Sista minuten – Nu!!! :-)))

Hem Forum Europa Sista minuten – Nu!!! :-)))

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på TL TL 4 år, 4 månader sedan.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
37673767
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på TL

TL

said

Hej! Söker en reskompis för sista minuten-resa till sol och bad, tex Alanya, nån av de grekiska öarna, eller varför inte Spanien? 🙂
Reslängd för mig är en vecka, utfärd allra senast nu på söndag (den 4:e). Jag börjar jobba igen den 12:e, därav brådskan. Hör av dig omgående om du är intresserad så kan vi sätta igång att planera och boka en resa. Kille eller tjej spelar ingen roll. Vi kan ha separata rum om så önskas.

Jag är väldigt kul att umgås med och flexibel när det gäller att hitta på grejer. Går gärna ut och äter, festar, åker på dagsutflykter med en hyrbil, eller varför inte en guidad tour (eller inte, för dom kan ju vara rätt tråkiga). Givetvis vill jag bada och sola också, men kan tröttna snabbt att ligga för länge på stranden.

Vi hörs!

1 augusti 2013 at 09:13
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.