Roadtrip Europa hösten 2017

Hem Forum Europa Roadtrip Europa hösten 2017

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av  Ted Pursiainen 1 månad sedan.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
88958895
Författare Inlägg
Författare Inlägg

Ted Pursiainen

said

Hej! Mitt namn är Ted, 19 år gammal ifrån Lysekil. Jag tog nyss studenten och har jobbat livet ur mig under sommaren som bartender och servitör för att ha pengar att resa med. Nu efter sommaren så har jag rest runt i Storbritannien samt Island med min flickvän Viktoria men de har blivit aningen dyrt eftersom vi inte bilat så mycket (förutom på Island). Men vi letar nu efter 2 personer till som vill med oss och upptäcka resten av Europa med oss!
Just nu befinner vi oss i England, mer specifikt London där vi kommer stanna i ett antal dagar. Därefter så har vi inga planer utan vill ta det som det kommer.
Vi hade tänkt att hyra en bil eller en minivan beroende på de resterande personers budget. Vi är väldigt öppna för förslag vart vi ska åka och har själv många förslag då vi tittat upp rätt mycket sedan tidigare!
Utgångsläge? Vi kan åka ifrån vart som helst beroende på vart resterande personer befinner sig nu. Grejen är bara att hitta 2 lika sinnade personer som vill träffa nya människor, skaffa minnen tillsammans och med andra och framförallt åka runt och se olika ställen samt kulturer i Europa!
Lite info om oss:
Vi är ett ganska energiskt par som varit tillsammans i 2 år, och personer som brukar umgås med oss brukar inte känna sig som något tredje hjul, utan som 3 kompisar.
Info om mig (Ted): Jag är en väldigt social kille som älskar när de händer saker (har svårt att sitta still för länge). Mina största intressen här i livet är att se världen, upptäcka platser, fotografera dem, spela musik, äta god mat, hitta nya vänner och ge & få kärlek :). Mina framtids ambitioner just nu är att se så mycket som möjligt av Europa innan jag söker in till högskolan 2018 till olika helikopterpilot & marknadsförings utbildningar.
Info om Viktoria: Glad tjej som älskar att dansa, se sig om och hitta på något. Somnar lätt ifall det inte händer något roligt runt om. Största intressen är att hålla mig i form, resa och träffa nya människor. Jag läste ekonomi programmet på gymnasiet och siktar in mig på att söka in till olika ekonomi utbildningar hösten 2018 efter jag rest runt och sett allt det jag vill i Europa.

Men skriv till oss antingen här eller på Facebook om detta verkar intressant! Länkar båda våra Facebook profiler här under!
https://www.facebook.com/ted.pursiainen
https://www.facebook.com/profile.php?id=100005411380482&pnref=lhc

11 september 2017 at 05:36
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Rex Marson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Madeleine40
Profilbild för Peter
Profilbild för Gustav
Profilbild för Anders
Profilbild för liping
Profilbild för Sophia
Profilbild för Alek
Profilbild för Daniel
Profilbild för Linnéa Krook
Profilbild för Fredrik Falk

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.