Reskompis till Sydostasien hösten 2014

Hem Forum Asien Reskompis till Sydostasien hösten 2014

Detta ämne innehåller 13 svar, har 9 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Anna Anna 3 år, 3 månader sedan.

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
41614161 4161 4161 4161 4161 4161 4161 4161 4161 4161 4161 4161 4161 4161
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Lovisa Bjärnhall

Lovisa Bjärnhall

said

Hej allihopa!
Jag är en tjej på 20 år som söker någon att backpacka med i Sydostasien då ingen av mina vänner vill eller kan åka. Planen är att åka i september 2014 och vara borta ungefär 4 månader. Vill göra allt från att hoppa fallskärm, ta dykarcertifikat, hänga med apor i djungeln, rida på elefanter, åka på utflykter, gå på Full Moon party, shoppa, snorkla, bada, sola, träffa nya människor och ja, helt enkelt upptäcka så mycket som möjligt och bara njuta av livet! Har främst tänkt på Thailand, Malaysia, Kambodja, Vietnam, Bali, Laos och Fiji men är absolut öppen för förslag!
Hör av dig om du tycker detta låter intressant 🙂

16 december 2013 at 09:09
Profilbild på Olivia

Olivia

said

Hej Lovisa!
Oooh detta låter helt underbart och väldigt likt det jag vill med!
Även jag är 20 år, har varit i Asien tre gånger förut men då bara Thailand 🙂
Jag är vädligt sugen på att åka ganska så snart, men du kan inte åka iväg innan september? 🙂
Ha det toppen!

16 december 2013 at 09:17

Lovisa Bjärnhall

said

Vad roligt att du vill något liknande! Åh härligt, jag har aldrig varit i Asien alls. Är egentligen sugen på att åka så snart som möjligt men grejen är att jag jobbar som au pair i London just nu och kommer att vara här till juli 2014, så därför kan jag inte åka förens i höst. Är du intresserad ändå? Kram!

16 december 2013 at 09:30
Profilbild på Olivia

Olivia

said

Asien är verkligen det underbaraste som finns, iaf thailand haha 🙂
Jaha okej då är det klart du inte kan åka snart, men gud vad roligt att jobba som au pair!
Jag är sugen på att komma iväg snart, men det är ju inte säkert att det kommer bli av.
Kan ju vara bra att vänta lite med så man kan jobba ihop lite mer pengar och planera resan tillsammans! 🙂
Så ja jag är väldigt intresserad, låter som min drömresa och det kan ju vara värt att vänta lite på!
Kram!

16 december 2013 at 10:06

Lovisa Bjärnhall

said

Ja det ska ju vara så, därför jag vill dit hehe! Ja det är roligt det med 🙂 åh men vad glad jag blir! Lägg till mig på Facebook: Lovisa Bjärnhall så kan vi prata mer där? 🙂

16 december 2013 at 10:31
Profilbild på Hedvig Reese

Hedvig Reese

said

Hej! Vet inte om du fortfarande är intresserad av en resekompis?
Jag är väldigt sugen på att åka till Asien eller Sydamerika under hösten/vintern 2014, men har inget sällskap och är öppen för förslag. Så om du fortfarande är intresserad, hör av dig! 😀

20 december 2013 at 01:11

Lovisa Bjärnhall

said

Det är jag absolut! Testa att skriv till mig på Facebook: Lovisa Bjärnhall kram 🙂

22 december 2013 at 11:46
Profilbild på malin

malin

said

Hej hörrni! Det var ju ett tag sedan någon skrev här och ni är ju ett par stycken nu som planerar denna resa. Men om ni är intresserade av mer sällskap så hör av er! Jag sitter i samma sits som ni att jag gärna vill resa men ingen kompis som vill detsamma just nu. Jag är jättesugen på Asien och även på att resa till hösten så att man hinner spara ihop lite pengar! 😀

16 februari 2014 at 03:46
Profilbild på Gabriella

Gabriella

said

Hallå!
Jag hade också tänkt mig att resa till Asien i höst, är flexibel i vart jag kan åka men vill definitivt ta dykcertifikat! Om någon är intresserad så hör av er här eller på Facebook där jag heter Gabriella Wennström ! 🙂

18 februari 2014 at 04:56
Profilbild på Alice von der Burg

Alice von der Burg

said

Hej på er! Asien till hösten/vintern låter super och åker jätte gärna med om en till tjej kan hänka på! Jag är med på allt från dyka, hoppa, simma, klättra, festa och upptäcka! Lägg jätte gärna till mig på facebook 🙂 Alice von der Burg heter jag. kram 🙂

14 mars 2014 at 05:26

Julia

said

Hej! Jag är också sugen på att ut och resa i början av hösten någon gång, har tänkt mig en blandad resa med både äventyr fest och såklart sol http://travels.kilroy.se/tour/the-lot/15239/17140 tycker att denna turen låter perfekt men något för dyr men tänker att man kanske kan knåpa ihop något liknande själv i ungefär samma länder, hör av dig om du är intresserad! 🙂

27 april 2014 at 08:59
Profilbild på Hedvig Reese

Hedvig Reese

said

Hej! Jag är absolut intresserad, är du fortfarande det?
Har en kompis som nog vill åka, men är alltid kul med flera? 😀

Hör av dig!

14 maj 2014 at 11:44
Profilbild på Julia

Julia

said

Heeej!
Va roligt att så många vill ut och resa, och det vill ju självklart jag också eftersom jag skriver här!
Hur ser det ut för alla? fortfarande nån som är intresserad av att åka i höst?
Jag är 21 år och har varit i Australien och Bali tidigare, och vill såååå gärna resa runt mer i Asien. Alla kompisar pluggar eller har fast anställning så varför inte testa att bekanta sig med lite nytt folk 🙂
Så om nån är sugen på lite äventyr, let me know!

17 maj 2014 at 08:03
Profilbild på Anna

Anna

said

Jag planerar att backpacka i Asien, fast ge mig av i Jan/feb -15, om någon skulle vilja hänga med då? 🙂

26 maj 2014 at 07:06
Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.