Reskompis till Kenya i sommar

Hem Forum Afrika Reskompis till Kenya i sommar

Detta ämne innehåller 2 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av  Samarth Vallabh 3 år, 6 månader sedan.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
43004300 4300 4300
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Natali

Natali

said

Hej!

Jag är jättesugen på att åka på safari till Kenya i 2 veckor under Juni månad. Mina vänner har inte samma intresse så jag söker därför någon att åka med.
Själva resan hade jag tänkt boka hos ett gruppresebolag (ex: afrikasafari.se)
Det behöver inte vara Kenya, utan Tanzania ska också ha bra safari har jag hört.

Hör av er om det låter intressant.

13 februari 2014 at 08:36
Profilbild på Beatrice

Beatrice

said

Åh det har jag velat så länge och skulle vara jätte intressant! Du kan gärna höra av dig till mig på min mejl bea_hannula@hotmail.com

18 april 2014 at 09:07

Samarth Vallabh

said

Hej, Jag ska till Kenya (Masai Mara) fr.o.m. 10:e augusti för en vecka på safari, Men tänker att åka runt för ett-par veckor efter Masai Mara.Jag har ännu inte planerat och mina kompisar kan inte. Om ni är intresserad av safari och att planera nåt kul och åka då hör av Er till mig samarthvallabh@gmail.com

3 juni 2014 at 10:32
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.