reskompis sökes snabbt allt betalt och klart så du behöver bara följa med

Hem Forum Asien reskompis sökes snabbt allt betalt och klart så du behöver bara följa med

Detta ämne innehåller 1 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Patrik Patrik 3 år, 9 månader sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
41334133 4133
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Patrik

Patrik

said

Hej detta kan låta för bra för att vara sant men jag har ingen utväg jag har ej avbokningsskydd och ingen som så nära inpå kan åka med så tänkte på detta som min sista chans att få åka 🙁 På lördag7 december finns det en ledig plats med mig på en resa till langkawi i 12 dagar och sen 2 dagar i kula lumpur på slutet båda är 5-stjärniga hotell med frukost allt är betalt ! Skulle vilja åka med en trevlig tjej obs är inget av nått raggförsök då denn resa skulle göras med en tjej jag varit ihop med i 2 år fram tills för 1 vecka sen så är inte ute efter nåt sånt..men tycker det är roligare att umgås med tjejer faktiskt så du kan vara mellan 20 – 35 år gilla att uppleva saker på resan kanske träna lite gå på restauranger ta en drink ligga på stranden utflykter promenader mm svara här snabbt så kan jag maila mer information om mig själv och svara på frågor och ställa dom

p.s jag bor i sthlm och är själv 35 år men ung i sinnet och glad,positiv,nyfiken samt har rest mycket så är van vid att resa
Häls Patrik

• Detta ämne redigerades 3 år, 9 månader sedan av Profilbild på Patrik Patrik.
3 december 2013 at 12:11
Profilbild på Patrik

Patrik

said

Hej detta kan låta för bra för att vara sant men jag har ingen utväg jag har ej avbokningsskydd och ingen som så nära inpå kan åka med så tänkte på detta som min sista chans att få åka 🙁 På lördag7 december finns det en ledig plats med mig på en resa till langkawi i 12 dagar och sen 2 dagar i kula lumpur på slutet båda är 5-stjärniga hotell med frukost allt är betalt ! Skulle vilja åka med en trevlig tjej obs är inget av nått raggförsök då denn resa skulle göras med en tjej jag varit ihop med i 2 år fram tills för 1 vecka sen så är inte ute efter nåt sånt..men tycker det är roligare att umgås med tjejer faktiskt så du kan vara mellan 20 – 35 år gilla att uppleva saker på resan kanske träna lite gå på restauranger ta en drink ligga på stranden utflykter promenader mm svara här snabbt så kan jag maila mer information om mig själv och svara på frågor och ställa dom

p.s jag bor i sthlm och är själv 35 år men ung i sinnet och glad,positiv,nyfiken samt har rest mycket så är van vid att resa förstår och tycker själv det är viktigt om vi kan ses en eller två ggr innan fika på stan eller en bit mat så man kan se om förutsättningarna finns att vi har lite gemensamt när det gäller personligheten
Häls Patrik

3 december 2013 at 01:47
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.