Resesällskap till ännu ej bestämt land sökes

Hem Forum Europa Resesällskap till ännu ej bestämt land sökes

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Johan Johan 3 år, 10 månader sedan.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
42724272
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Johan

Johan

said

Jag vill komma igång med mitt resande, har inte varit iväg så mycket och har sjukt mycket kvar att se. Men det är inte så kul att åka själv.

På resmålet vill jag uppleva staden/orten, åka runt och titta på sevärdheter, pausa på uteserveringar i solen och dricka öl, äta bra mat, åka på roadtrips ut på landsbygden (har tyvärr ej körkort). Jag är kvällsmänniska, men är inte så intresserad av att festa på nattklubbar till kl. 5 på morgonen.

Var jag vill åka? Det är lättare att räkna upp vart jag INTE vill åka, det vill säga de få länder jag varit i.

Jag tänker mig två scenarior:

1. En långweekend någon gång i vår, typ mars eller april, till storstad i Europa där det hunnit bli någorlunda varmt.

2. En längre resa i sommar, upp till kanske två veckor som längst. Ju längre bort desto längre vistelse. Jag har förmodligen veckorna 30, 31 och 32 att spela på men kommer inte få besked om semester förrän i slutet av april ungefär.

Ser gärna att vi åker på långweekenden först och ”provreser” innan vi bestämmer något mer.

3 februari 2014 at 08:52
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.