Resekompis fort :)

Hem Forum Asien Resekompis fort :)

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Johan Kvarfordt Johan Kvarfordt 3 år, 8 månader sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
42034203 4203
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Jesper

Jesper

said

Tjenare Jesper här. Jag är en kille på 25 år som är social, glad, sjuk humor och tycker om att resa.

Jag hade tänkt dra till Asien i slutet av Januari. Jag tänkte resa runt i Thailand, Vietnamn, Kambodja, Maylasia i 4 månaders tid 🙂 Jag har inte bokat än för jag letar efter en resekompis, för vill inte åka iväg själv… Tyvärr börjar det bli lite bråttom

Mail: Jeppa_C_@hotmail.com
Fb: Jesper Carlsson bosatt i tygelsjö så hittar ni nog mig
Kik: jesper_c

Hör av er 😀

8 januari 2014 at 02:53
Profilbild på Johan Kvarfordt

Johan Kvarfordt

said

Soft ! Skäggig göteborgare som egentligen skulle fly till Indien i mitten av februari detta år, men kan även tänka mig Asien runt 2 mån! Har varit i Thailand ett antal ggr förut och man är aldrig ensam där nere men alltid kul med kompani! Inte ute efter en festresa men lite strandhäng, djungel, fotografering, dyk och ÖL får det bli! Vietnam och Kambodja verkar grym så kommer definitivt vilja dra dit om man är fler! Öppen för alla förslag.

Hittade flera Jesper men du kan ju adda mig

Johan Kvarfordt

13 januari 2014 at 07:20
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.