resa till thailand från februari/mars i 3 månader

Hem Forum Asien resa till thailand från februari/mars i 3 månader

Taggat: 

Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på elaine elaine 3 år, 8 månader sedan.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
42344234 4234 4234 4234
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Tova Gullstrand

Tova Gullstrand

said

Hej!
Jag heter Tova, tog studenten i våras och vill nu ut på äventyr! Jag fyller 20 i Januari och vill någon gång i slutet februari eller början på mars åka till Thailand för ett tag. Jag skulle vilja vara borta i (plus minus) 3 månader. Datum är jag ganska flexibel med, det viktigaste för mig är att komma hem innan mitt sommarjobb börjar (senast början på juni)

Min tanke är att backpacka genom Thailand, med i stort sett bara en ryggsäck och ett glatt humör! Jag har aldrig varit i Thailand innan så jag vill uppleva så mycket som möjligt av natur, miljö, sol och bad! Att äventyra, kanske forsränning (om jag vågar haha) blandat med sol, bad och snorkling samt prova på utelivet är något jag vill göra. Lite av allt alltså!

Jag är social, glad, positiv och är lätt att ha och göra med. Känner spontant inte för att planera varenda dag utan vill kunna känna efter vad som känns bäst där och då.

Har vi ungefär samma tanke? Vill du med?

Hör av dig till mig på facebook.

Hälsningar,
Tova Gullstrand.

12 januari 2014 at 06:23
Profilbild på elaine

elaine

said

Hej tova!
Jag försökte hitta dig på Fb men kunde inte avgöra vem som var du!

Lägg till mig som vän (elaine yeow, tecknad bild) så kan vi prata mer, har ungefär samma planer som du, kommer dock att åka till Filippinerna nästa måndag 20/1! Min resa börjar där!

Ha det bra!
/ Elaine

14 januari 2014 at 08:36
Profilbild på Tova Gullstrand

Tova Gullstrand

said

Hej! Jag har skickat en vänförfrågan men är osäker på om det är du, haha. Jag har däremot en turkos profilbild på mig när jag ligger i havet. Har gått på plusgymnasiet i Örebro om det hjälper. 🙂

14 januari 2014 at 11:37
Profilbild på elaine

elaine

said

Jag har lagt till dig nu 🙂

14 januari 2014 at 06:24
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.