Resa i Europa

Hem Forum Europa Resa i Europa

Detta ämne innehåller 1 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Sylvia Sylvia 3 år, 11 månader sedan.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
38313831 3831 3831 3831
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Ingrid  Nystöm

Ingrid Nystöm

said

Hej!
Jag är en tjej på 20 år som är sugen på att resa och uppleva innan jag börjar studera och tänker mig därför försöka komma iväg någonstans i höst, tidsmässigt allt i från ett par veckor till månader. Är framför allt intresserad av att besöka något eller flera länder i Europa men kan absolut tänka mig någon annan världsdel. Söker en spontan och positiv kille eller tjej att dela mina upplevelser med!

12 september 2013 at 10:11
Profilbild på Sylvia

Sylvia

said

Hej Ingrid, det låter jättespännande 🙂

Vad för typ av resa har du tänkt dig? Är det upptäcktsresa med backbacking eller vill du flyga runt? Berätta gärna lite mer för jag är intresserad 🙂

13 september 2013 at 10:29
Profilbild på Ingrid  Nystöm

Ingrid Nystöm

said

Hej! Vad roligt! Det jag tänkte mig kanske inte riktigt är backpacking. Om man nu ska besöka fler än ett ställe så kanske tåg är ett bra transportalternativ (beroende hur långt man ska förflytta sig). Känner inget måste att besöka flera olika länder om det är så att man trivs och vill stanna på en plats en längre stund. Jag har egentligen inte planerat någonting, det enda jag vet är att jag vill åka iväg för att se och uppleva allt från kultur till uteliv. Tänker lite så att man får snacka ihop sig och helt enkelt se hur man kan göra resan till ett riktigt roligt äventyr! 🙂

17 september 2013 at 02:18
Profilbild på Johan

Johan

said

Hej på er båda! Hoppas ni kommer iväg 🙂 funderar att ta en spontanvecka till solen från nu och 1,5 mån framåt..

Grekland, Turkiet eller Egyptens sol.. Ngt ngn av er känner er manade ? Hojta till så vi kan lära känna varandra innan.. För allas nytta :p

29 september 2013 at 08:41
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.