Paris till sommaren

Hem Forum Europa Paris till sommaren

Taggat: 

Detta ämne innehåller 4 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Hanna R Hanna R 3 år, 10 månader sedan.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
40664066 4066 4066 4066 4066
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Hanna R

Hanna R

said

Jag letar efter någon att åka till Paris med i sommar, helst början av sommaren för sen stänger mycket ned. En månad skulle jag vilja spendera i staden och då kan man hyra en möblerad lägenhet. Har varit i Paris två ggr tidigare, senast nu i maj men en vecka räcker inte känner jag utan jag måste få insupa Paris en längre tid och då passar sommaren när det är paus i jobbandet. Så finns det någon där ute som är lika kär i Paris som jag hör av dig!

29 oktober 2013 at 10:58
Profilbild på zizzi

zizzi

said

Detta är jag absolut intresserad av 🙂 Hur mycket kan det tänkas kosta? Ska du jobba något eller bara ha kul? 🙂

3 november 2013 at 07:36
Profilbild på Josefine

Josefine

said

Hej!

Det här lät riktigt roligt. Undrar också om du har räknat någonting på hur mycket det kan tänkas kosta? 🙂

12 november 2013 at 12:21
Profilbild på Hanna R

Hanna R

said

Kul! Ja jag har kalkylerat lite och kommit fram till att det ungefär skulle kosta som en månad här hemma, men självklart påverkas det av vad man hittar på när man är där. Men allt behöver inte kosta mycket utan det är det jag känner att jag vill uppleva Paris, genom att strosa runt, besöka parker, dricka vin, gå på museum : ) och sen också shoppa lite men prio nr 1 är stötfångare uppleva staden. För min del så kommer jag ju fortfarande ha kostnader här hemma så därför kommer jag behöva spara ihop lite extra, men den som väntar på något gott : )

Hur ser du på en månad i Paris? Vad tänker du dig?
Kan du franska? Det kan tyvärr inte jag : / men tänkte hårdträna innM och man kommer i dagsläget rätt långt med engelska där har jag märkt.

12 november 2013 at 01:50
Profilbild på Hanna R

Hanna R

said

* inte stötfångare, utan uppleva : )

12 november 2013 at 01:52
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.