Marocko eller Tunisien i höst! :-)

Hem Forum Afrika Marocko eller Tunisien i höst! :-)

Detta ämne innehåller 1 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Johan Johan 3 år, 11 månader sedan.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
38243824 3824 3824
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Åsa

Åsa

said

Tänkte åka till Hammamet, Tunisien eller Agadir, Marocko i höst….Eller kanske båda?
Är en trevlig och glad tjej, 33 år, vore kul med sällskap! Datum äldigt flexibelt från min sida…
Tänker mig sol, bad och roliga upplevelser 🙂 Är öppen för förslag….
Vill bo fint och fräscht men det behöver inte vara lyx…All inclusive känns trist…vill hellreo pröva många olika restauranger….q
Som sällskap föredrar jag kvinnligt mellan 25-100. Vore kul om vi blev ett tjejgäng!:-)

12 september 2013 at 12:57
Profilbild på Johan

Johan

said

Hej Åsa ! Åker du till Marocko så överväg att ta en dag i marrakech.. Blandningen av allt på ‘djna el fna’ (försvenskad stavning haha) torget kan rekomenderas! Ormtjusare, matvagnar med soppkantiner, och jonglörer till basarer och bra fik:)

Är det värme och bad du söker så håll koll på vädret.. När jag var i Agadir var det inte badväder, (ca 18 grader på dagarna och blåst..)

Ha en kanonresa ! 🙂

Med vänlig hälsning,
Johan

29 september 2013 at 09:07
Profilbild på therese

therese

said

hej har du varit på din resa ännu? du skulle inte kunna tänka dig åka till Sousse ? ska dit såfort jag hittar en lämplig biljett 😉

14 oktober 2013 at 11:34
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.