Karneval, Brasilien

Hem Forum Sydamerika Karneval, Brasilien

Detta ämne innehåller 3 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Amanda Amanda 3 år, 2 månader sedan.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
38663866 3866 3866 3866
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Louise

Louise

said

Hej!
Jag heter Louise och är 20. Min dröm är att vara i Rio under karnevalen men jag har ingen att åka med!
Karnevalen börjar 28 feb och jag skulle vilja vara där en vecka innan kanske. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkte stanna i Rio och funderar på antingen volontärarbete, semester eller jobb. Någon som är sugen på samma? Hör av dig!

9 oktober 2013 at 11:23
Profilbild på Engel

Engel

said

Låter sjukt kul, hur mycket pengar bör man ha sparat till det här?

14 oktober 2013 at 04:57

Christina Palm

said

Hej Louise.
Jag har tänk att åka till karnevalen nu 2015.
Det hade varit skönt att inte vara ensam tjej där borta.
Hur skall du bo? Jag skall kolla runt lite på hotell och se priser nu för jag tror det är dags att boka asap.

27 juni 2014 at 02:04
Profilbild på Amanda

Amanda

said

Detta låter jätteintressant! Jag är absolut på, kanske är det lättare om man kan boka boende tillsammans? Inte en resa som jag är sugen att åka som ensam tjej på nämligen…

Cristina, hur är priserna?

12 juli 2014 at 03:25
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.