Flytta till Norge söker rums/resekompisar

Hem Forum Europa Flytta till Norge söker rums/resekompisar

Detta ämne innehåller 3 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Katarina Katarina 3 år, 6 månader sedan.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
42684268 4268 4268 4268
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Linn

Linn

said

Hej!
Jag är en glad och social tjej på 21 år som bor i Stockholm. Har tröttnat på den tråkiga vardagen här hemma och vill göra något nytt en stund.
Planerar att flytta till Norge i vår för att jobba och spara ihop lite pengar men vill gärna åka dit med någon eller några och kunna dela lägenhet med för att få ner priset en aning och ha några som man ”känner” med sig som pratar svenska.
Här gärna av dig om det låter intressant! heter Linn Ekroth på facebook

1 februari 2014 at 05:22

Josefine Hedlund

said

Hej! Kunde tyvärr inte skriva till dig på facebook konstigt nog.
:S men jag delar nu ett stort rum i ett kollektiv mitt i oslo centrum. Men just nu söker jag någon som kanflytta in här i 2 månader medans jag reser. 1 mars-1maj.Hon jag bor med är en asskön lättsam 21 årig tjej som man isåfall delar rum med. Man betalar 3700 i mån plus el som brukar vara under 200 lappen. För fler frågor är de bara fråga på. Det är en väldigt bra att starta med om man är ny i oslo. Heter josefine hedlund på facebook,har en svart vit bild.

5 februari 2014 at 10:55
Profilbild på Linn

Linn

said

Hej! Tänkte du att jag skulle bo där medans du är borta bara? Hade tänkt vara där till kanske Augusti så kan vara lite svårt 🙂

11 februari 2014 at 01:59
Profilbild på Katarina

Katarina

said

Hej!
Jag har skrivit till dig på facebook men såg att det las i din Övrigt-inkorg men kolla gärna där när du ser det här! 🙂

7 mars 2014 at 11:43
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.