Flytta till London/Barcelona

Hem Forum Europa Flytta till London/Barcelona

Detta ämne innehåller 2 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Rebecka Rebecka 3 år, 10 månader sedan.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
42304230 4230 4230
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Ellen G

Ellen G

said

Hej!
Jag är en glad och social tjej från Stockholm som fyller 20 år i sommar. Är lite trött på vardagslivet här hemma och planerar därför att ge mig ut på äventyr i vår! Det är antingen en resa till asien som gäller eller en flytt till London/Barcelona. Planerar iallafall att åka mars/april nångång.

Om det är London/Barcelona som blir av skulle jag gärna hitta någon att dela boende med eftersom det är väldigt dyrt att bo där om standarden ska vara hyfsad. Är det någon som åker tidigare eller senare vore det ändå kul att ha kontakt så att man annars kan sammanstråla där 🙂 Vore kul att ”känna” någon i den staden jag isf väljer att flytta till! 🙂

Är det någon annan stad du kan rekommendera får du gärna tjoa till!
Heter Ellen Gelotte på fb

10 januari 2014 at 06:19
Profilbild på Camila V. Castro

Camila V. Castro

said

Hej!

Skickade ett meddelande till dig på facebook, hamnade nog i din ”övriga” mapp så kolla gärna där! 🙂

16 januari 2014 at 03:30
Profilbild på Rebecka

Rebecka

said

Hej! Slängde också iväg ett meddelande på fejjan som hamnade i samma mapp 😀

16 februari 2014 at 12:52
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.