Flytta till Barcelona juni 2014!

Hem Forum Europa Flytta till Barcelona juni 2014!

Detta ämne innehåller 4 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av  Emma Smith 3 år, 10 månader sedan.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
38813881 3881 3881 3881 3881
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Maya

Maya

said

Hej! Jag har hittat en nyrenoverad och riktigt fin lägenhet i centrala Barcelona med en riktigt stor terrass. Det finns två sovrum, dubbelsäng i ena sovrummet och två enkelsängar i det andra.

Jag söker nu tre stycken resekompisar som vill spendera 3 månader med mig i den vackra staden från 22/6-22/9 2014.

Hyran kommer att gå på 2300:-/mån per person. Jag har studerat spanska i 7 år så språket är inte främmande för mig och att få jobb där nere ska inte vara några problem heller! 🙂

Hör gärna av er snarast då det vore bra att boka lägenheten redan nu!

15 oktober 2013 at 03:16
Profilbild på Josefine

Josefine

said

Hej 🙂

Detta låter riktigt spännande. Jag är på!

12 november 2013 at 12:18
Profilbild på Camila V. Castro

Camila V. Castro

said

Hej! Detta låter ju riktigt super. Hur bestämda är dom datumen?

7 januari 2014 at 04:11
Profilbild på Ellen G

Ellen G

said

Hej! Det här låter riktigt kul! Skulle absolut kunna va något jag vill hoppa på 😀

10 januari 2014 at 05:02

Emma Smith

said

Hejsan!
Jag heter Emma och hade också tänkt att flytta till Barcelona i Juni! Jag skulle tycka att det var super roligt att bo tillsammans med dig och tre personer till! Har du redan hittat folk, eller är det fortfarande aktuellt? 🙂

18 februari 2014 at 11:07
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.