Bartender-resa till Rhodos

Hem Forum Europa Bartender-resa till Rhodos

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Jalle Jalle 4 år, 5 månader sedan.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
36553655 3655 3655
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Alex Svensson

Alex Svensson

said

Söker dig, man eller kvinna, som är sugen på att göra en sommar nere på Rhodos som bartender. Jag tror det skulle vara enormt kul och lärorikt! Bartenderkurs finns nere i Rhodos så det är inget problem sen jobbar man där en sommar typ 🙂 Den som tycker detta vore kul får gärna svara här eller skicka meddelande!

15 maj 2013 at 11:02
Profilbild på Jalle

Jalle

said

Låter kul! Har försökt få med mig någon av mina kompisar till Rhodos ett tag nu, men vi kommer ingenstans.. när drar vi?! Haha, skämt o sido!
Det låter j*vligt kul!! Speciellt om man lyckas få ett jobb och kan stanna en längre tid.

28 juni 2013 at 03:42
Profilbild på Alex Svensson

Alex Svensson

said

😀 Haha. När du vill typ 😛 Jag ska jobba ett tag men efter det så.. Kan börja spana redan nu tycker jag 🙂

29 juni 2013 at 11:47
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.