Bali i november/december

Hem Forum Asien Bali i november/december

Taggat: 

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av  Emelie Kihlman 1 månad, 3 veckor sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
88948894 8894
Författare Inlägg
Författare Inlägg

Miranda Ståhl

said

Hej! Jag heter Miranda och är en 22 årig tjej från Finland. Jag jobbar som frisör på heltid men har tröttnat på det vardagliga livet, jag vill resa och träffa nya människor! Alla mina kompisar jobbar eller studerar så tänkte därför kolla om det skulle finnas någon här som eventuellt skulle vilja åka på en resa med mig i vinter 2017 till Bali (/våren 2018)? Jag har tänkt mig en resa på ca 3 (eventuellt 4) veckor. Helst i november, slutet på december, eller i januari (pg.a. mitt jobb). Under resan vill jag uppleva nya saker, sola och bada, fotografera, träffa nya människor, festa lite osv osv…

Lite om mig själv: Jag är en glad och positiv tjej som är född och uppvuxen i Finland. Jag är lätt att umgås med, ganska knäpp humor har jag också, inte så fin i kanten precis 😉 Jag har inga speciella fritidsintressen i och med att min vardag består av 80% jobb och 20% hundar, men tycker annars om att resa och hitta på roliga grejer med kompisar!

Tveka inte att ta kontakt på t.ex. Facebook (Miranda Ståhl) om det låter intressant, så kan vi diskutera mera! Jag hoppas verkligen att hitta en ny reskompis som vill resa med mig i framtiden också! 🙂

11 september 2017 at 11:22

Emelie Kihlman

said

Hej! Jag funderar på att åka till indonesien i början av november nu 😀 vad hade du tänkt hitta på när du är där?:D vill du bara vara på bali eller kolla någon av öarna omkring?

19 oktober 2017 at 09:31
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.