Backpacking i syd -& centralamerika

Hem Forum Sydamerika Backpacking i syd -& centralamerika

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av  Marie Bergsten 1 månad, 2 veckor sedan.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
89618961
Författare Inlägg
Författare Inlägg

Marie Bergsten

said

Hej!
Jag har en resa inbokad till Peru den 10 Januari. Planen var från början att jag och en kompis skulle backpacka i Syd- och Centralamerika under tre månaders tid. Nu har kompisen dragit sig ur och jag står utan resesällskap.
Då jag inte backpackat tidigare tycker jag det skulle vara en trygghet att åka tillsammans med någon, men framförallt blir det ju så mycket roligare att dela upplevelsen!
Jag har alltså flygbiljett bokad till Peru 10 januari och 15 januari är en fyradagars vandring upp till Machu Picchu inbokad. Därefter hade vi en planerad rutt för följande tre månader. Nästa stopp skulle bli Colombia varifrån vi skulle segla till Panama och sen göra Centralamerika. Men jag är flexibel och känner inget behov av att följa min plan till punkt och pricka.
Tacksam för nya friska idéer och härliga människor som har lust att hänga på, hör av er!

Lite som kan vara bra att veta om mig om den här resan skulle låta intressant. Jag heter Marie till att börja med och är tjugo år. För ganska exakt ett år sedan åkte jag iväg på en fem månader lång skidsäsong i St Anton, Österrike.

Jag är en pigg och lättsam tjej som gärna ser livet från den ljusa sidan. Har lätt till skratt och ser gärna att man kan anpassa sig för andras skull.
Målet med den här resan skulle vara att uppleva och göra. Jag gillar äventyr och aktiviteter och framförallt vill jag bli bättre på att surfa. Men jag har inte heller något emot att varva ner med en god bok och en kall öl i handen.

Hör av er vid intresse
/Marie Bergsten

8 december 2017 at 03:31
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Peter
Profilbild för Matilda Berglund
Profilbild för Sara Vikström
Profilbild för Kara
Profilbild för Niclas conradsson
Profilbild för Niko Sweden
Profilbild för Emixa
Profilbild för Astrid
Profilbild för Frida Löfberg
Profilbild för Anna

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.