Backpacking i Asien

Hem Forum Asien Backpacking i Asien

Detta ämne innehåller 1 svar, har 7 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på LeftEye LeftEye 4 år, 3 månader sedan.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
37023702 3702 3702 3702 3702 3702 3702
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Siri

Siri

said

Hejsan! Siri heter jag och jag söker nu någon att backapacka med i Asien! Jag är mest intresserad av att åka till Thailand, Malaysia samt även Vietnam. Jag hoppas här kunna finna någon som är intresserad av detsamma. Bara höra av sig i tråden eller via meddelande 🙂

4 juni 2013 at 11:01
Profilbild på LeftEye

LeftEye

said

Detta låter spännande och jag har samma planer! 🙂 Vilken tid tänkte du åka? Jag kan efter sommaren 🙂

6 juni 2013 at 12:04
Profilbild på Josefine

Josefine

said

Det verkar inte ha varit så mycket aktivitet här på sistone, men jag försöker ändå! Jag vill resa iväg ca 3-4 månader i vinter, i Asien och Oceanien. Jag är intresserad av Indien en kort stund, Kinesiska muren, eventuellt Sydkorea, sedan ner mot Vietnam, Thailand, Malaysia och sedan ner till Australien och Nya Zeeland. Hör gärna av dig om du är intresserad!

Josefine

21 juli 2013 at 09:44
Profilbild på Jossan

Jossan

said

@josefine
SÅ KUL! Jag är så sugen på att göra en sådan resa 🙂 Vem är du? Jag är en tjej från södra Sverige, 26 år gammal. ”Go o glad”, gillar att vara aktiv. Gillar typ göra allt möjligt. Skulle gärna vilja ta dykcertifikat 🙂

23 juli 2013 at 12:18
Profilbild på Louise

Louise

said

Halloj! Jag är en äventyrlig tjej som ska ut och backpacka i vinter som söker en rolig och trevlig figur att resa med, tjej som kille. Jobbar just nu som guide i Turkiet och ska till Asien mellan november till mars. Mina planer är att börja i Thailand och sedan dra mig mot Kambodja och Vietnam. Först några dagar i Bangkok och sedan åka till Chiang mai för att trekka i djungeln. efter det så bär det av till någon ö för att fira jul och nyår 🙂 har du tänkt något mer på din resa?

28 augusti 2013 at 08:35
Profilbild på Charlotta

Charlotta

said

Hej!! Jag planerar på att resa runt i Asien från januari! ALLT är av intresse men vill gärna resa med någon, iaf härifrån Sverige! Och sen se vad som händer!
Vill på med ryggan och ge mig iväg!
Vill se så mkt som möjligt och uppleva allt! 😀
Om ni fortfarande har planer på att resa så hör gärna av er om ni vill prata mer:)

5 september 2013 at 12:52
Profilbild på thessis

thessis

said

Spännnnnnnande!!! Charlotta, hur gammal är du? 🙂

8 september 2013 at 12:05
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.