Backpacka/volontärarbeta i Sydamerika

Hem Forum Sydamerika Backpacka/volontärarbeta i Sydamerika

Detta ämne innehåller 4 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Olimpia Olimpia 3 år, 8 månader sedan.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
38533853 3853 3853 3853 3853
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Siri

Siri

said

Hej, jag är en 25-årig tjej som skulle vilja backpacka i Sydamerika ca 6-7 veckor i början på 2014. Jag vill gärna besöka Peru men är öppen för förslag och vill besöka fler än ett land. Jag är också intresserad av att volontärarbeta med något inom socialt arbete (barn, människor). Någon som vill åka runt några veckor och sen volontärjobba några veckor eller tvärtom? Söker reskompisar att planera resan med, helst tjejer mellan 20-30.
hör av er om det låter intressant! 🙂
/S

30 september 2013 at 08:36
Profilbild på Louise

Louise

said

Hej Siri! Du är inte sugen på Rio i Brasilien? Jag vill åka nån gång i feb för att karnevalen är då. Sen har jag hittat ett volontärarbete i Rio på en fritidsgård för barn upp till 18. Hör av dig om du är intresserad eller vill ha mer info :)!!
Louise

9 oktober 2013 at 11:29
Profilbild på Siri

Siri

said

Hej! Åå det låter jättekul, dessvärre har jag redan hunnit boka en resa… Lycka till!

9 oktober 2013 at 01:06
Profilbild på Espling

Espling

said

Hej!! jag är en tjej på 24 och jag vill som du, backpacka i Sydamerika 6-7 veckor i början av 2014! ;D vore det inte en jättebra idé att vi tog och kontaktade varandra känner jag spontant?

11 november 2013 at 06:57
Profilbild på Olimpia

Olimpia

said

Hej! Jag är också väldigt sugen på att backpacka i Sydamerika i början på 2014, vill åka så fort som möjligt, allra senast inom två veckor! Jag är en tjej på 20 och vill resa lite innan jag börjar plugga igen! Hör av er!

30 december 2013 at 03:02
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.