Backpacka i Sydamerika 2014

Hem Forum Sydamerika Backpacka i Sydamerika 2014

Detta ämne innehåller 5 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Kajsa Nygren Kajsa Nygren 3 år, 7 månader sedan.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
40914091 4091 4091 4091 4091 4091
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Kajsa Nygren

Kajsa Nygren

said

Hej!
Jag vill väldigt gärna åka till Sydamerika i början/mitten av 2014 och vill väldigt gärna ha någon att dela lite minnen med. Min plan är att åka någon gång i februari och vara iväg i 4-6 månader. Jag vill se det mesta och ta resan dit den kommer. Är även sugen på Cuba och Mexico.

Lite om mig, jag är social och glad 20 åring som tar vara på tiden innan det är dags att sätta sig bakom skolbänken igen. Förra året gjorde jag en säsong i Stöten och nu känner jag att det är Sydamerika jag vill uppleva!

Låter detta som det skulle passa dig hör gärna av dig! Jag är även öppen för förslag!

Ha de!

9 november 2013 at 11:45
Profilbild på Hedvig Reese

Hedvig Reese

said

Hej! Jag är en 19-årig tjej som också är intresserad av att åka till Sydamerika, jag hade dock kanske tänkt mig å åka mer mot hösten?
Är det något som skulle vara intressant? 🙂

Hör av dig !

20 december 2013 at 01:08
Profilbild på Olimpia

Olimpia

said

Hej! Jag är väldigt sugen på att resa till Sydamerika och vill gärna åka så fort som möjligt, helst inom två veckor och vara borta till mars/april, men det kan hända att jag stannar längre! Jag är en 20-årig tjej och vill precis som du, resa innan jag fortsätter plugga! Jag är väldigt social, öppen och glad och vill åka på spontana äventyr, träffa nya spännande människor, uppleva och ha kul! Hör av dig om jag låter som en potentiell reskompis! Ha det fint!

30 december 2013 at 02:58
Profilbild på Gabriella

Gabriella

said

Hej!
Jag är också sjukt sugen på Central- och Sydamerika nu i vår!
Tyvärr så kan inte någon av mina kompisar hänga på för att det jobbar eller har inte råd.
Det skulle ändå vara kul att ha någon att resa med.

Jag skulle vilja åka till Kuba, Costa Rica, Brasilien, Peru.. eventuellt Påskön 🙂

Hör av dig om du vill mötas upp någonstans på vägen!

16 januari 2014 at 02:56
Profilbild på Josefine Friberg

Josefine Friberg

said

GUYS!!!! Har ni åkt än??? Jag vill också till Sydamerika! Har försökt hitta folk i flera månader. Dock kan jag inte nu NU men kanske i April? Vara borta några veckor? Hur ser era planer ut? Vad för budget kan man behöva för typ 3 veckor?

7 februari 2014 at 11:58
Profilbild på Kajsa Nygren

Kajsa Nygren

said

Hej!
Sorry att jag inte svarat allt har kommit till min skräppost.
är redan iväg; Men vill ni motas ar det bara att hora av er

9 februari 2014 at 02:50
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.