Backpacka i asien på obestämd tid med start mars/april

Hem Forum Asien Backpacka i asien på obestämd tid med start mars/april

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Albin Albin 3 år, 11 månader sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
42294229 4229
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Ellen G

Ellen G

said

Hej! Jag är en glad och social tjej från Stockholm som fyller 20 år i sommar. Jobbar för tillfället i butik, men är sugen på att ge mig ut på lite äventyr! Planerar att åka iväg i mars/april ungefär, men har inte bestämt mig helt än. Vet inte riktigt vart jag vill åka så är med andra ord öppen för förslag. Tänkte typ Thailand, Kambodja, Vietnam, Laos, Bali, Malaysia och Filippinerna, men som sagt är det inget bestämt 🙂

Sola, bada, festa, träffa nya människor och se nya fina platser är bl.a vad jag vill göra 🙂 Ett plus vore att dyka, surfa och hoppa fallskärm!

Skulle iallafall gärna hitta någon att resa ihop med delar av resan eller hela. Kille/tjej spelar ingen roll, det viktiga är att du har ett glatt humör och är social 🙂 Hör gärna av dig om det låter intressant!

10 januari 2014 at 06:03
Profilbild på Albin

Albin

said

Hej! Vad kul att se en liknande resa! Jag ska åka i Thailand i april. För tillfället ser det ut som att jag åker själv från Sverige. Men en nära vän bor några timmar från Bangkok. Hade tänkt bo där ett litet tag om jag ska ta dykarcert. innan jag drar ut i landet och backpackar:)
Är också inställd på en sväng till Kambodja. Min största plan med resan är att åka till många naturreservat, sola, bada, gärna festa o.s.v. Bada i vattenfall och såna grejor. Annars är saker ganska lösa och jag är öppen för förslag.
Min polare i Thailand kanske också följer med ett tag:)
När hade du tänkt åka?:)

12 januari 2014 at 02:37
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.