Backpacka i Asien 4-6 månader eller tills pengarna är slut!

Hem Forum Asien Backpacka i Asien 4-6 månader eller tills pengarna är slut!

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Jesper Jesper 3 år, 11 månader sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
41894189 4189
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Elin

Elin

said

Hej
Jag är tjej på 20år som planerar att åka till Asien i nov/dec 2014 och vara borta i 4-6 månader eller så länge som mina pengar räcker. Länder som jag funderar på att besöka är Thailand, Laos, Vietnam, Kambodja, Malaysia och Indonesien. Jag vill uppleva så mycket som möjligt under resan, kultur, natur, djur och mycket mer. Det som är ett måste är att jag vill dyka, jag har ett OW cert som jag vill utöka till AOW.
Jag söker en resekompis(ar) att dela och planera den här resan med, jag är flexibel så om det är något speciellt du vill göra så går det att planera in.

3 januari 2014 at 09:21
Profilbild på Jesper

Jesper

said

Tjenare Jesper här. Jag är en kille på 25 år som är social, glad, sjuk humor och tycker om att resa.

Jag hade tänkt dra till Asien i slutet av Januari. Jag tänkte resa runt i Thailand, Vietnamn, Kambodja, Maylasia i 4 månaders tid 🙂 Jag har inte bokat än för jag letar efter en resekompis, för vill inte åka iväg själv… Tyvärr börjar det bli lite bråttom

Mail: Jeppa_C_@hotmail.com
Fb: Jesper Carlsson bosatt i tygelsjö så hittar ni nog mig
Kik: jesper_c

Hör av er 😀

8 januari 2014 at 02:47
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.