Backpacka i Asien 2014 ca 1-2 månader

Hem Forum Asien Backpacka i Asien 2014 ca 1-2 månader

Detta ämne innehåller 11 svar, har 11 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Ellen G Ellen G 3 år, 11 månader sedan.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
38623862 3862 3862 3862 3862 3862 3862 3862 3862 3862 3862 3862
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Ida

Ida

said

Hej!
Jag är en glad och social tjej på 24 år som vill ut o resa i vinter. Jag hade tänkt mig 1-2 månader beroende på jobbet. Just nu har jag ingen direkt resplan utan vi kan planera resan tillsammans 🙂
Då jag tyvärr inte har någon att resa med kanske det finns någon tjej här som är sugen på en liknande resa som mig 🙂

Hade tänkt mig Thailand först och främst men vore kul att se något mer, Malaysia, Bali eller Filippinerna.
Älskar sol och bad men vill hinna uppleva en hel del med och självklart lite fest 🙂 låter detta intressant så hör av dig!

//Ida

7 oktober 2013 at 02:55
Profilbild på Michelle

Michelle

said

Hej Ida! Jag är också sugen på att dra iväg i början av 2014, typ jan-feb och resa runt lite! Helst vill jag ju dra till typ bali, då jag vill lära mig surfa där och hört att det ska vara riktigt nice 🙂 Surfar du? Eller vill du lära dig? Sen att resa runt i Thailand vore kul, aldrig varit där! Hong Kong är också ett ställe jag skulle vilja resa till, kanske avsluta de sista dagarna där innan hemfärd till Sverige. Vore häftigt! Hör av dig om du vill snacka mer 🙂

Ha det bra! /Michelle

8 oktober 2013 at 04:58
Profilbild på Ida

Ida

said

Hej Michelle!
Jag är också väldigt sugen på bali faktiskt 🙂 Jag har ju som sagt ingen resplan utan vill först och främst hitta någon att resa med!
Jag har inte tänkt på surfing haha men varför inte 😛
Jag snackar gärna mer! Men kanske lättare på fb om du har?

9 oktober 2013 at 09:53
Profilbild på Matilda

Matilda

said

Hej! Jag har också planer att åka till Thailand men behöver även jag hitta en reskompis!:) jag skulle vilja vara ute och resa i typ en månad och gärna åka till öarna Koh Tao och Koh Samui i Thailand. Men jag är öppen för förslag. Vill mest bara iväg ifrån den kalla vardagen i Sverige. Om du vill prata mer kan du lägga till mig på Facebook (Matilda Björkman Höglund) . Hoppas vi hörs / Matilda

16 oktober 2013 at 02:24
Profilbild på Sophie Svart

Sophie Svart

said

Hej Ida! Låter precis som mina planer! Det hade lika gärna varit jag som skrivit ditt inlägg 🙂
Lägg till mig på fb så kan vi prata mer!

Allt gott/ Sophie Ståhlnacke Svart

29 oktober 2013 at 11:33
Profilbild på elaine

elaine

said

Hej alla ni!

Jag har tänkt åka till Asien i slutet av januari med en tjejkompis. Dock verkar hon sjukt osäker. Jag har redan börjat planera lite smått för henne och mig men om hon inte ska med vill jag såklart hitta någon annan att resa med!
Jag vill vara borta runt tre månader, men det kan ju ändras under resans gång!

Jag vill besöka Bali, Thai, Vietnam, Laos, Kambodja och typ Filippinerna 🙂
Men kan ju anpassa mig såklart!

Vill väl mest se, uppleva och SOLA!!

Jag finns på FB, Elaine Yeow, (tecknad profilbild med en tjej som petar i näsan)

Lägg till mig så kan vi prata mer!

Ha det bäst!

Elaine 🙂

17 november 2013 at 10:09
Profilbild på Jesper

Jesper

said

Om jag får första tjejligan så är jag en kille som också är väldigt sugen på att resa 🙂 Just nu håller jag på att bygga en rutt som ser ut. Thai – Laos – Vietnamn – Singapore – Mayalsia och kanske bali och filipinnerna. Lägg till mig på fb Jesper Carlsson

21 november 2013 at 02:52

Amanda Sehlgård

said

Hejsan!
Jag är supertaggad på att åka till Thailand från mitten på Januari och i ungefär en månad framåt, men jag har tyvärr inget resesällskap. Syftet med min resa är att hitta min släkt, sola och bada, ha kul, uppleva kulturella saker och bara ha det allmänt bra. Kan inte ni Adda mig på facebook Amanda Sehlgård så kan vi snacka där istället? Svårt att kommunicera över blogginlägg och så.
Mvh,
Amanda

26 november 2013 at 01:56
Profilbild på tittikristof

tittikristof

said

Hej! Jag är en glad och spontan tjej på 22 år som verkar ha ungefär liknande planer som alla er tjejer! Vill ut och resa i några månader. Har inte planerat så mycket utan är väldigt spontan och tar det lite som det kommer.. Hade dock varit väldigt roligt att ha någon att resa med eller möta upp, desto fler desto bättre 🙂 Är det någon här som fortfarande ska iväg och som vill ha sällskap eller planera lite mer?? Hör gärna av dig!

6 januari 2014 at 12:27
Profilbild på Nathalie

Nathalie

said

Hej! Jag har liknande planer att vara iväg ca en månad och vill gärna se lite av Malaysia med start i Kuala Lumpur och dra vidare mot Langwaki och över till södra Thailand. Måste boka flyg och ordna sprutor snarast så kul om någon mer vill hänga på 🙂

9 januari 2014 at 12:39
Profilbild på Sofia

Sofia

said

Hej! Jag är vill åka till sydostasien någon gång i februari, eventuellt mars, och letar helt enkelt efter en härlig person att dela det med! Platser jag skulle vilja resa till är bland annat Bali, en rundtur i Thailand och Kambodja. Men givetvis vill jag se mer än så!
Målet är väl helt enkelt att ha en skön tid. Sola, träffa människor, festa och se vackra platser. Jag är vaccinerad, äger ett giltigt pass och behöver väl egentligen bara köpa en väska:) Hör av er om ni vill prata vidare!
/ Sofia

9 januari 2014 at 10:41
Profilbild på Ellen G

Ellen G

said

Hej tjejer! Jag är också sugen på liknande resor som er! Jag har inte planerat mycket kring min annat än att jag nog vill åka mars/april nångång 🙂 är öppen för förslag både angående resmål och tidpunkt! Festa, sola, bada, träffa nya människor och upptäcka nya platser är det jag tänkt än så länge 🙂 skulle gärna vilja testa på att surfa och dyka också!
Hör gärna av er om det kan va nått!
Ellen Gelotte på Fb!

10 januari 2014 at 04:38
Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.