Backpacka Australien, start i Januari/Februari

Hem Forum Australien Backpacka Australien, start i Januari/Februari

Detta ämne innehåller 6 svar, har 7 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Benny Antonsson Benny Antonsson 2 år, 11 månader sedan.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
41294129 4129 4129 4129 4129 4129 4129
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Sarah Amundsson

Sarah Amundsson

said

Tjena!

Strax efter årsskiftet -14 tänkte jag sticka ut på mitt livs, än så länge, största äventyr!
Australien, med de stekande stränderna, slående natur och härliga kultur ropar på mig, och jag kan inte hejda mig själv länge till. Nu är det dags att uppleva något helt nytt, därför välkomnar jag en ny del av mitt liv som Backpacker!!

Dock vore det trevligt att ha någon reskompis (att åtminstånde inleda resan tillsammans med), vilket är anledningen till att jag skapar det här forumet.

Hade tänkt uppleva så mycket jag kan under tid jag är där (såklart), däribland att dyka i korallrevet, se ayers rock, uppleva regnskogen, också dessutom lite mer äventyrliga saker så som skydiving och andra roligheter.

Är det någon som har liknande planer som mig får ni hemskt gärna höra av er till mig! 😀

28 november 2013 at 08:10
Profilbild på Norah

Norah

said

Hej!
Jag drar i januari jag med. Har inte bokat biljett än dock.
Åker ner på ett working holiday visum så tanken är att stanna tills jag inte tycker det är kul längre. Jobba o uppleva på så mycket som man vill, kan o orkar.
Min inställning är också att man inte behöver lova varandra att resa tillsammans i typ ett år men man har någon att börja med i alla fall. Har rest runt själv i Europa förut på det sättet o det är den bästa resan jag gjort hittills.
Var i Sverige är du ifrån?
Ha det bra! 🙂
Norah

6 december 2013 at 11:44
Profilbild på Jonatan Motin

Jonatan Motin

said

Hejj!
Jag ska till Australien i början på februari, tänkte resa själv men kommit fram till att det vore kuul å resa med någon, iaf i början precis som du skriver, skriv gärna till mig på Facebook så kan man snacka vidare där, Jonatan Motin! 🙂

26 november 2014 at 11:15

Camilla Jönsson

said

Hej,
Jag är redan i Australien och pluggar men har lov mellan Januari och Februari och har planerat att resa runt.Även om jag pluggar här har jag inte hunnit se så mycket än så vill hinna med massor under min lov månad. Jag har tänkt resa själv men det kunde vara trevligt att ha någon med på en liten bit av resan eller bara mötas upp någonstans. Lägg gärna till mig på FB om du vill prata lite resplaner. Camilla Jönsson

10 december 2014 at 12:59
Profilbild på Linn

Linn

said

Hej! Jag planerar att göra min första resa till Australien med avresa slutet av jan alt. början på feb. Det blir för en månad men planen är att hinna utforska så mycket jag kan under denna tid. Vore jättekul att hitta resvänner att flyga ner med och ha sällskap med under hela/ alt. delar av resan. Är ni fortfarande ute efter att utöka gruppen med trevliga svenskar – skriv gärna till mig då 🙂

23 december 2014 at 10:53
Profilbild på Anna

Anna

said

Hej!
jag har planer på att åka till Australien i januari / februari för att resa runt och se så mycket som möjligt under cirka 2 månader. Några av sakerna jag vill göra är att lära mig surfa, skydiving, åka längst the great ocean road och resa längst östkusten.
Om du tycker det verkar intressant så kan du väl skriva till mig på facebook: Anna Karlsson från Trollhättan.

27 december 2014 at 12:41
Profilbild på Benny Antonsson

Benny Antonsson

said

Tja! Jag drar till Australien 15 februari och ska backpacka runt där! 🙂 Vore kul att styra ihop ett gäng! Adda mig: Benny Antonsson på FB! 🙂

20 januari 2015 at 10:23
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.