Australien hösten 2014

Hem Forum Australien Australien hösten 2014

Taggat: 

Detta ämne innehåller 5 svar, har 6 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Josefin Hagvall Josefin Hagvall 3 år, 6 månader sedan.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
42544254 4254 4254 4254 4254 4254
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Sara Furberg

Sara Furberg

said

Jag är en 22-årig tjej som tänker ge mig iväg till Australien för att jobba/resa i höst. Har planerat att vara borta 6-12 månader eller bara så länge jag känner för det.
Jag har inte bokat någonting än och inte planerat så mycket med resan, utan väntar på en reskompis att planera ihop med.

Mitt mål med resan är att försöka uppleva så mycket som möjligt, knyta nya kontakter, vill lära mig surfa, snorkla, se häftiga djur, hika, festa samt ligga på stranden och bara ha det gött.
Skulle också kunna tänka mig att stanna ett par månader i någon stad man trivs i och hyra en lägenhet och jobba, alltså inte bara bo på hostels och åka runt hela tiden.

Jag är en social och glad person som gillar träning, musik, äventyr, lära känna nya människor, fest och film osv. Hör av er om ni vill prata vidare 🙂

22 januari 2014 at 02:09

Rebecca Karlsson

said

Åh. Jag är riktigt sugen på Australien. Vill göra ungefär samma saker som du. Upptäcka landet, festa, sola, snorkla, hoppa bungyjump osv.

Kan också tänka mig att hyra en lägenhet och jobba lite också. Vill vara borta i minst ett halv år.

Skriv gärna till mig på facebook: Rebecca Therese Karlsson
😀

23 januari 2014 at 07:48
Profilbild på Linn

Linn

said

Hej!
Det här låter precis som något jag hade tänkt mig, vill åka i höst o vara borta i minst 6 månader, skulle även vilja åka en sväng till Nya Zeeland.
Skriv gärna eller lägg till mig på fb så kan vi prata mer 🙂 Linn Ekroth

13 februari 2014 at 03:08
Profilbild på Emmy

Emmy

said

Det låter precis som vad jag är ute efter!
Du kan väl höra av dig så vi kan snacka mer:)

Emmy Rantzow på FB:)

22 februari 2014 at 02:13
Profilbild på Lisa Wallman Karlsson

Lisa Wallman Karlsson

said

Hej! Läste precis din tråd och det låter som vi har liknande planer! Är du färdigbokad och klar inför resa eller hur ser det ut? 🙂

Vänligen,
Lisa Wallman Karlsson

13 maj 2014 at 03:20
Profilbild på Josefin Hagvall

Josefin Hagvall

said

Hej! Lite sent ute men såg denna tråd nu och tyckte det lät vara exakt samma sak som jag var sugen på! Är extremt trött på sverige och vill ut på nya äventyr och australien känns som rätt plats att göra det. Hade tänkt dra iväg i höst och jobba ett tag och sen även hinna med att äventyra lite och surfa osv.
Skriv gärna på facebook om du vill snacka mer 🙂 / Josefin Hagvall

3 juni 2014 at 10:02
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.