Asien hösten 14

Hem Forum Asien Asien hösten 14

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av  Julia 3 år, 7 månader sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
42734273 4273
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Erika

Erika

said

Jag är en 19 årig tjej som är sugen på att åka iväg till asien i höst. I ca 1-2 månader och resa runt, är mest sugen på Thailand,Filippinerna och Bali men är öppen för förslag. Jag åker på denna resa mest för att komma iväg från kalla Sverige och för att sola och bada. 🙂 Så jag söker en resekompis som är ute efter ungefär samma sak! 🙂

5 februari 2014 at 06:14

Julia

said

Hej! Jag är också sugen på att ut och resa i början av hösten någon gång, har tänkt mig en blandad resa med både äventyr och avslappning. http://travels.kilroy.se/tour/the-lot/15239/17140 tycker att denna turen låter perfekt men något för dyr men tänker att man kanske kan knåpa ihop något liknande själv i ungefär samma länder, hör av dig om du är intresserad! 🙂

27 april 2014 at 08:48
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.