Asien from mitten/slutet av feb 2014?

Hem Forum Asien Asien from mitten/slutet av feb 2014?

Detta ämne innehåller 4 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på tittikristof tittikristof 3 år, 10 månader sedan.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
40674067 4067 4067 4067 4067
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Sophie Svart

Sophie Svart

said

Hej! Jag har bokat en resa till Bangkok i slutet av januari 2014. Kommer åka med två vänner, plugga distans och leva livet på en strand. Men dessa två vänner åker hem i slutet av februari/början av mars 2014. Det vill inte jag. Jag vill resa runt i Asien! Någon som vill sällskapa? Planer? Vet inte just nu hur länge jag kan vara borta, men kommer att veta inom kort.

29 oktober 2013 at 11:29

Don Lindgren

said

spelar det någon roll om man e kille? 🙂 jag kommer att befinna mig i Bkk under den tiden för att lira hockey och sen bara att vara där. Var också där i fjol i 3 månader och det var awsome 😛

7 november 2013 at 07:53
Profilbild på amanda

amanda

said

hej! jag har planer på att resa runt i Sydostasien. Thailand, Malaysia, Bali m.m. på obestämd tid 🙂

• Det här svaret redigerades 4 år sedan av Profilbild på amanda amanda.
9 december 2013 at 12:11
Profilbild på Nathalie

Nathalie

said

hej Amanda!
Har du bokat biljett? eller kanske redan åkt? Jag letar någon att åka resa med i Malaysia och Thailand under februari och vill boka omgående 🙂

9 januari 2014 at 12:44
Profilbild på tittikristof

tittikristof

said

Hej!
Har du hunnit planera/boka något mer? Jag åker till BKK 18 februari och planerar att backpacka runt i Asien på obestämd tid också, men minst 2-3 månader! Är väldigt öppen för förslag och vill gärna möta upp lite roligt folk att hänga/resa med! 🙂 Har tänkt mig Thailand, Malaysia, Bali, Vietnam och Kambodja kanske.. Men vad, när och hur är helt oskrivet! Hör gärna av er 😀

/ Titti

23 januari 2014 at 06:43
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.