asien 20/1 till 6/5

Hem Forum Asien asien 20/1 till 6/5

Detta ämne innehåller 2 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Maria och Johanna Maria och Johanna 3 år, 8 månader sedan.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
42384238 4238 4238
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på elaine

elaine

said

Tjoho!
Nu har jag bokat och betalat min biljett till Asien!
Börjar resan med en tjejkompis och vi far till Filippinerna först! Därefter blir det kanske lite Bali, Malaysia eller kanske thai!

Hon åker hem den 16/2 och då blir jag själv 🙁 vill hitta någon som vill umgås med mig och se nya platser!

Jag vill sola och bada (prio ett!) se och upptäcka och äventyra och sist och minst fest. (Inget jag åker bort för att göra men lämnar lite plats åt det såklart)

Ja juste! I slutet av min resa ska jag till Australien en sväng och träffa lite vänner, tar gärna med någon som också vill dit :)!
Sedan lyfter planet från Malaysia hemåt Sverige igen den 6/5!

Jag som person är supertrevlig, rolig, glad, bjussar på mig själv jävligt mycket och har nära till skratt!

Hör av er och se till att komma iväääääg!!

Ha det super!
/ elaine, Elaine yeow på facebook

14 januari 2014 at 09:00
Profilbild på Isabella Gustafsson

Isabella Gustafsson

said

Hej! jag är så himla sugen på att resa, vad heter du på facebook? 🙂

19 januari 2014 at 08:43
Profilbild på Maria och Johanna

Maria och Johanna

said

Hej hej! Har du några planer på vart du ska efter din kompis har åkt? Vi ska nämligen till Indien runt den tiden, och sen vidare till Sri Lanka innan vi åker hem runt mitten av april. I Goa och på Sri Lanka blir det mycket sol och bad, och upplevelser innan det, bla Holi (den festivalen där alla kastar färg på varandra), något du kanske kan tänka dig? Vi är också två väldigt glada och öppna tjejer, som hade tyckt det var jättekul att resa med lite fler personer! Kontakta Johanna Lauterbach Olsson på facebook om du är intresserad.

Hälsningar Maria & Johanna

22 januari 2014 at 11:54
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.