Asien (2-3månader)

Hem Forum Asien Asien (2-3månader)

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Sophie Svart Sophie Svart 4 år, 1 månad sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
38743874 3874
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Sofie

Sofie

said

Hej!
Jag är en tjej som nu jobbar för fullt men som längtar ut. Jag söker någon likasinnad tjej som skulle vilja åka till Asien runt februari och vara borta ca 2-3 månader.

För två år sedan var jag i Kunming i sydvästrakina, i en månad med min skola, vilket var en givande resa och fått mig nyfiken på att se mer utav Asien.

Har kikat runt lite och Sydostasien verkar intressant; Kina, Filippinerna, Kambodja, Laos, Vietnamn men jag är även lite intresserad av Taiwan. Men det finns ju så många intressanta platser som väntar på att bli upptäckta och är öppen för förslag. Gör man en resa gör man ju den tillsammans:)

Känns det som du är inne på samma spår, får du gärna höra av dig!:)

12 oktober 2013 at 12:18
Profilbild på Sophie Svart

Sophie Svart

said

Hej Sofie!
Låter alldeles utmärkt! Också sugen på Sydostasien from feb!
Lägg till mig på fb så kan vi prata mer

Ha en fin dag/Sophie Ståhlnacke Svart

29 oktober 2013 at 11:37
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.