Alanya – Snarast!

Hem Forum Europa Alanya – Snarast!

Detta ämne innehåller 5 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av  Baraá Aledwan 3 år, 5 månader sedan.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
37613761 3761 3761 3761 3761 3761
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Linn

Linn

said

Hej, skulle vilja hitta någon som vill åka till Alanya inom en veckas tid.
Känner att jag skulle behöva roa mig lite innan jag börjar studera igen och efter att ha jobbat nästan konstant i snart 4 månader.
Det är ett plus om du är kring 20 år(+- 3-5 år) och har en optimistisk inställning till saker och ting.
Har kollat en del alternativ och hittat några resor som jag tycker skulle vara bra. Hör av dig om det skulle kunna vara något för dig, vill som sagt kunna åka snarast och vara hemma helst innan den 23 Augusti.
Linn

30 juli 2013 at 02:22
Profilbild på Bibbi

Bibbi

said

Det låter som en jätterolig resa! 🙂 Hur mycket tror det ungefär det skulle kosta? och hur länge tänkte du vara borta?

30 juli 2013 at 05:13
Profilbild på Linn

Linn

said

Jag har kollat runt lite och hittat några vettiga resor. Hittade en som med flyg och hotell(med all inklusive) kostade 5550 kr, sen fanns det några andra alternativ med endast frukostbuffé, men tänkte att man kan ju spara lite pengar om man tar all inklusive, det betyder ju inte direkt att man måste äta på hotellet. (:
Tänkte vara borta i ca 7-8 dagar. 🙂

30 juli 2013 at 05:27
Profilbild på Bibbi

Bibbi

said

Låter helt awesome! 😛 ska prata med en kompis till om detta 🙂

30 juli 2013 at 10:07
Profilbild på Linn

Linn

said

Absolut, gör det så kan vi höras av (:

30 juli 2013 at 10:21
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för If Sinak
Profilbild för Pia Jonasson
Profilbild för Peter
Profilbild för Malin Ågren
Profilbild för Jacke
Profilbild för Payam Fard
Profilbild för Thomas Hall

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.