Åk på roadtrip i USA sommaren 2014 med mig!

Hem Forum Nordamerika Åk på roadtrip i USA sommaren 2014 med mig!

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Emily Emily 3 år, 8 månader sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
41764176 4176
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Linn

Linn

said

Hej hej!
Jag är en 23-årig tjej bosatt i Göteborg som har planerat att åka iväg på äventyr nu till sommaren 2014 och söker en kul person att resa tillsammans med. Tänker mig att leva billigt och göra så mycket roligt som möjligt!

jag tänker mig att göra en roadtrip i USA och då utgå från Louisiana (vill så himla gärna se New Orleans!) och sedan ta mig vidare genom Texas, New Mexico (vill besöka White Sands!), Arizona och sluta i Los Angeles i Kalifornien, alternativt kanske ta mig upp till Portland (enbart för serien Portlandia, haha). Har körkort men har nog främst funderat på att ta mig runt med buss.

Tänker mig vara borta 1-2 månader. Jag är student och kommer därför kunna resa någon gång mellan början av juni och mitten av augusti. Jag gillar att upptäcka saker; alltifrån att bara vandra omkring på gator i städer, till att gå på häftiga museer om dagarna och besöka roliga barer om nätterna. Är ingen extremsportmänniska whatsoever, så letar du efter någon att vindsurfa/skydive:a med är jag inte den personen ☺

Låter detta intressant? Hör av dig till mig i sådana fall!

24 december 2013 at 11:19
Profilbild på Emily

Emily

said

Hej Linn,

jag är en 21 årig tjej, snart 22 år i januari, som vill resa igenom USA.
Jag tänker som dig att resa billigt och utforska nya miljöer.
Jag har dock inget körkort med ska försöka att fixa det innan sommaren.
Hör av dig om du vill veta mera 🙂

Med vänlig hälsning Emily

4 januari 2014 at 02:01
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.