Afrika Jun-Juli

Hem Forum Afrika Afrika Jun-Juli

Detta ämne innehåller 4 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Nathalie Nathalie 3 år, 5 månader sedan.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
41784178 4178 4178 4178 4178
Författare Inlägg
Författare Inlägg
Profilbild på Emelie

Emelie

said

Jag ska åka till Afrika Juni-Juli/Augusti för att volontärarbeta. Kommer åka antingen till Zambia, Namibia eller Botswana. Jag kommer inte åka genom en organisation utan genom att kontakta projektet direkt. Har ett på gång i Zambia som det lutar åt just nu. Har tidigare rest i Ghana. Vill ha en reskompis som vill arbeta och har ett intresse för människor och att ta del av kulturen, men som även vill resa , uppleva och ha kul :). Alltid roligare om man är fler.

26 december 2013 at 02:19
Profilbild på JohannaS

JohannaS

said

Hej! Jag har också planer på att resa i sommar. Hur ser planen ut, har du tänkt volontärarbeta på ett ställe, eller ska du resa runt något? Vad för typ av volontärarbete är du intresserad av? 🙂

/ Johanna Johanna.h.strom@gmail.com

21 februari 2014 at 12:46
Profilbild på Beatrice

Beatrice

said

Hej! Jag har också funderat på något liknande. Dock kan inte jag vara borta lika länge som dig. Du kan gärna kontakta mig på min mejl bea_hannula@hotmail.com för skulle vilja ha mer information vad du tänkt dig!:)

18 april 2014 at 09:05
Profilbild på Emma kaivola

Emma kaivola

said

Hej! Jag har planer på att volontära på barnhem i antingen Asien eller Afrika, land spelar inte så stor roll vill bara komma iväg och göra något annat till sommaren! Har möjlighet att åka i mitten av juli och vara borta i ca. 4-6 veckor. Hade varit kul att åka ihop med någon! Nån som är intresserad? 🙂
/ Emma , emmakaivola@hotmail.com

19 april 2014 at 08:37
Profilbild på Nathalie

Nathalie

said

Hej Emma!
Jag ska åka till Tanzania och volontärarbete, dock 8 veckor och i slutet av augusti. Jag ska vara på ett barnhem och även ett sjukhus. Du får gärna hänga på om du vill, man behöver ju inte vara borta precis samma antal veckor 🙂 /Nathalie

21 april 2014 at 06:03
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Senaste: Reskompis sökes

Aktiva medlemmar

Profilbild för Kornelia Andersson
Profilbild för Göran Dackebro
Profilbild för Moa
Profilbild för Sara
Profilbild för Sabina Fredriksson
Profilbild för Harris
Profilbild för Amela Vev

Om oss

Det ska vara kul att resa och ibland är det resesällskapet som gör det till en sådan resa som man talar om flera år efter den avslutades. På Reskompis.nu har du möjlighet att hitta en kamrat till ditt nästa reseäventyr – oavsett var i världen du vill ta dig.

Följ oss: Facebook
Copyright © 2013 Reskompis.nu.